Serviciile noastre de reparație laptop acoperă o gamă largă de probleme, inclusiv:
- Probleme cu ecranul: Ecran spart, ecran negru, sau orice altă problemă legată de afișare, noi putem repara sau înlocui ecranul dispozitivului.
- Probleme cu placa de bază: Placa de bază este inima laptopului. Dacă întâmpinați probleme de funcționare, cum ar fi întreruperi ale alimentării sau eroare la pornire, vom repara sau înlocui placa de bază.
- Probleme cu memorie și stocare: Dacă laptopul dumneavoastră se mișcă lent sau nu poate să stocheze datele corespunzător, putem rezolva problemele legate de memorie și stocare.
- Probleme cu carcasa: Carcasa laptopului poate suferi daune sau uzură în timp. Oferim servicii de înlocuire sau reparație a carcasei pentru a reda aspectul și funcționalitatea dispozitivului.
Ce include serviciul de reparație laptop?
În stadiul de diagnostic:
- se identifică deteriorarea mecanică a componentelor, se evaluează fezabilitatea reparației. În unele cazuri, este mai rentabil din punct de vedere financiar achiziționarea de echipamente noi decât efectuarea unei recuperări complexe. Atentionam mereu clientii cu privire la astfel de situatii, riscuri;
- verifică funcționarea software-ului și a sistemului de operare;
- costul și termenii de execuție a lucrărilor sunt determinați și convin cu clientul.
- Diagnosticul profesional al erorilor face posibilă oferirea celei mai bune opțiuni de recuperare pentru preț și calitate.
În continuare:
- eliminarea problemelor detectate, dacă este necesar - înlocuirea componentelor. Pentru reparații complexe și riscante, copiem informația de pe hard disk pe card flash sau suport portabil. Nu vă faceți griji referitor la siguranța fișierelor importante și fotografiilor;
- testarea completă a performanței.
Rezultatul contactării SERVICE CENTRULUI este un echipament complet operațional și recomandări pentru modernizarea dispozitivului. Lucrările efectuate și componentele livrate au garanție de la producător.
Când să contactați centrul de service?
Există două mari categorii de defecțiuni în echipamentele de calcul și birou:
• dispozitivul nu funcționează: nu pornește, nu răspunde la apăsările de taste, nu poate fi operat;
• laptopul, smartphone-ul funcționează, dar cu eșecuri enervante: apare o repornire spontană, performanța scade, ecranul rămâne gol, tastele „se blochează”, sunetul dispare, conexiunea WI-FI se pierde etc.
În prima versiune, prudența utilizatorului este suficientă pentru a solicita ajutor profesional. Mulți încearcă să facă față celei de-a doua categorii de defecțiuni pe cont propriu, folosind numeroase sfaturi pe site-urile de internet, recomandări ale „experților” în hardware și software.
Apelul neîndeplinit la specialiști, încercările de a reanima un dispozitiv electronic pe cont propriu duc la o creștere a costurilor și o creștere a timpului de reparație sau la pierderea informațiilor fără posibilitatea recuperării acestuia.
Este mai periculos să-ți încredințezidispozitivul maeștrilor cu calificare dubioasă și prețuri reduse pentru servicii. Practica lucrărilor noastre arată că după o astfel de „restaurare”, sunt necesare reparații repetate, care sunt deja mai complexe și costisitoare.